سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجیتال مارکتینگ ایران

اشتباه \بی ربط ماندن\ در بازاریابی محتوا چیست؟

کاملاً درست است که بگوییم: بازاریابی محتوا یکی از مهمترین راههای ایجاد مسیرهای جدید در تجارت است. این صادقانه به همین دلیل است که بازاریابی محتوا یکی از موثرترین رویکردهای بازاریابی است و این روزها در بسیاری از مشاغل دنبال می شود. در دنیای بازاریابی محتوا ، تمام آنچه شما نیاز دارید انجام می دهد نوشتن مقالات مختلف اطلاعاتی ، ایجاد محتوای با اراده قوی ، عمیق ، پیشرفته برای موتور جستجو و انتشار آن با جذابیت یک خبره کسب و کار است.

خیلی ساده نیست؟ اگر فقط. خوب ، بازاریابی محتوا برای بازاریاب های دیجیتال کاربردی ، modus operandi است ، اما انجام درست آن کار ساده ای نیست. و بدیهی است که آینده بسیار چالش برانگیز به نظر می رسد. با این وجود امید است. از آنجا که من یک استراتژی بازاریابی محتوی را در سال‌های گذشته انجام داده‌ام ، برخی اشتباهات رایج و آسان را پیدا کرده‌ام که بازاریابان متعددی معمولا ً این کار را انجام می‌دهند . اگر سازمان بازاریابی محتوای شما می‌تواند این ده اشتباه‌ات رایج را در نطفه خفه کند ، قطعا ً در دنیای آشفته بازاریابی محتوی قدرت زیادی خواهید داشت .

اشتباه 1: بی ربط ماندن

یکی از مهمترین خطاها در بازاریابی محتوا نوشتن روی موضوعاتی که خارج از رادار مخاطبان هدف شما هستند. برای این کار ، شما باید درک کاملی از مخاطبان خود داشته باشید ، چه چیزی از آنها استفاده می کنند و چه موقع از آنها استفاده می کنند.

دستگاه های مختلفی وجود دارند که می توانند به شما در ترسیم مطالب خود بر اساس آنچه در حال حاضر در دسترس است کمک کنند. در عین حال ، دو ابزار مختلف که به من کمک کرده اند تا طبق برنامه های مشتری من برنامه ریزی کنند ، پاسخ به افکار عمومی و Google Trends هستند. دو مورد از اینها می توانند در مورد آنچه افراد بصورت آنلاین با برخی مباحث خاص جستجو می کنند ، به شما بینش دهند.