سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجیتال مارکتینگ ایران

اهمیت تولید محتوا در دنیای امروز

این روز ها اگر شما هم در زمینه ی وب و دیجیتال مارکتینگ کار می کنید قطعا از تولید محتوا و نقش آن در هر تجارت و کسب و کاری شنیده اید . عاقبت هر بیزینسی که در روی این زمینه سرمایه گزاری نمی کند فنا و نابودی آن مجموع است .

در مقاله قبلی درباره ی سرچ گوگل و رتبه سایت و سئو صحبت کردیم . رتبه بندی وبسایت شما در موتور های جستجو تا حد زیادی به محتوای تولید شده بستگی دارد. در اصل اگر محتوا خوب نباشد سئو و بازاریابی آنلاین نتیجه بخش نخواهد بود. 

عنوان محتوا ، تصویر و ویدیو در محتوا ، مورد بررسی قرار دادن نیاز کاربر در تولید محتوا ، سئو محتوا ، طول محتوا و لینک دهی به آن از جمله اساس هایی است که باید برای ثمربخش بودن محتوا از آن استفاده کنید .

شما برای اینکه با مشتریان خود در ارتباط باشید باید به آنها محتوایی دهید که توسط آن بتوانند شما، خدمات و برندتان را بشناسند. بدون تولید محتوا این امر میسر نمی شود. البته توجه داشته باشید تنها یک محتوای متنی مورد نظر نیست. بلکه انواع محتوا می تواند به شما کمک کند. در نظر داشته باشید این موضوع تنها برای کسب و کارها نیست که دارای اهمیت است، بلکه برای اینکه شما حرفتان را به گوش کسی برسانید، باید آنرا در قالب یک نوع محتوا به مخاطب ارائه دهید. 

برای رونق بخشیدن به کسب و کارتان از محتوا غافل نشیذ !