سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجیتال مارکتینگ ایران

دیجیتال مارکتینگ ظهوری نو در عرصه ی دیجیتال

 

عصر، عصر ارتباطات است . نامه ها جای خودشان را به پیامک داده اند . خرید های حضوری آنلاین شده اند . تبلیغات بنری بیشتر در قالب اینترنت در آمده اند و در این بین بحثی که خیلی داغ شده است ، دیجیتال مارکتینگ است . از آنجایی که دیجیتال مارکتینگ ترکیبی جدید است تعریف های مختلفی را در برمیگیره . اگر بخوایم خیلی ساده به تعریف بپردازیم میتوانیم بگوییم : تلاش های مربوط به بازار یابی است که سعی می شود از طریق ابزار های الکترونیکی به بازار یابی پرداخته شود.

بازاریابی به حالت سنتی اگرچه هنوز هم وجود دارد و طرفدارانی هم دارد و اگر بخواهیم صادق باشیم نمیشود آن را از زندگی روزانه ی خودمان جدا کنیم محدودیت هایی را دارد که این محدودیت ها در بازاریابی به طریق دیجیتال وجود ندارد. یکی از تفاوتهای مهمی که بازاریابی دیجیتال با بازاریابی به شکل سنتی دارد و باعث پررنگ شدن نقش دیجیتال مارکتینگ می شود آن است که با استفاده از ابزار های تحلیل و آنالیز داده ها که در بستر وب و اینترنت است میتوانیم کار و فروش را آنالیز کنیم و بازخورد های لازم را بگیریم . یکی دیگر از مزایایی که دیجیتال مارکتینگ را اینقدر محبوب و دلخواه می کند هزینه ی کم اما بازخورد مثبت و موثر است . شما می توانید با کم ترین هزینه به تبلیغ محصول و معرفی خدماتی که دارید بپردازین و به راحتی مخاطبان و مشتریان خودتان را جذب کنید .

 

دیگر تبلیغات منحصر به شرکت های بزرگ و برند های معروف نشده است ، بلکه اکنون و با امکانات اینترنت هر بیزینس و استارتاپی می تواند به تبلیغات بپردازد . دیجیتال مارکتینگ راهی نو و ارزشمند را برای تمام افراد باز کرده تا آنها بتوانند به ایده ها و هدف های خودشان دست یابند . باید توجه داشت که دیجیتال مارکتینگ یک علمی جدید است که باید آموخته و در عمل به کار بسته شود . بنابراین لازمه ی گرفتن نتیجه ی مطلوب آموختن درست و به کاربستن اصولی آن است .