سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجیتال مارکتینگ ایران

ایمیل مارکتینگ روشی نوین برای کسب و کار ها

امروز قرار درباره ی یکی از زیر شاخه های دیجیتال مارکتینگ که ایمیل مارکتینگ نام داره صحبت کنیم . همانطور که میدونین بحث داغ این روزا برای هر استارتاپی یا کسب و کار نوظهوری طریق معرفی خودش به عموم آدماست . دیجیتال مارکتینگ انجام این کارو برای ما آسان کرده . حالا می خوایم ببینیم یکی از زیرشاخه های دیجیتال مارکتینگ که همون ایمیل مارکتینگ هست چه جوری میتونه کار ما رو راه بندازه ؟

ایمیل مارکتینگ یا بازار یابی ایمیلی هدفش ایجاد یک ارتباط دوسویه با مخاطب است  نه اینکه صرفا ایمیل های تبلیغاتی را بدون برنامه ریزی برای هر مخاطبی بفرستید .

پس کاری که شما باید بکنید این است که لیستی از مخاطبین هدف را تعیین کنید . و با آن ها ارتباط ایمیلی داشته باشید و مطمئن بشید که آن ها از این ارتباط  راضی هستند .

کاری دیگری که باید انجام دهیم تهیه خبرنامه های ایمیلی است . یکی از هدف هایی که این خبرنامه ها دنبال می کنند دادن اطلاع درباره ی محصول و خدمات شماست . مثل فروش ها ، زمان حراج و تخفیف و ... . این خبرنامه ها در بازه های زمانی مشخص برای مخاطب فرستاده می شوند و داشتن نظم یکی از ویژگی های مهم آن است . علاوه بر آن اینکه طراحی و دیزاین جذابی هم داشته باشند به مخاطب پسند شدن کار کمک شایانی می کند .

برای اینکه بدانید بازخوردهایی که از ایمیل مارکتینگ میگیرید در چه سطحی قرار دارد باید از ابزار های مربوطه استفاده کنید و با استفاده از این ابزارات به آنالیز و تحلیل داده ها بپردازید و استراتژی خودتان را مشخص کنید و یا آن که آن را اصلاح کنید .

همانطور که دید ایمیل مارکتینگ یه راه اثر بخش و سودمند برای بازاریابی است که می تواند صدای محصولات شما و یا خدماتی که ارائه می دهید به گوش مخاطبان برساند .