سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجیتال مارکتینگ ایران

نحوه ارسال پیامک انبوه | چگونه اس ام اس انبوه بفرستیم

پیامک انبوه بصورت عمده برای سرویس پیام رسانی اس ام اس از برنامه به فرد است. شاید بپرسید پیامک انبوه چیست؟ یکی از تاثیر گذارترین روش های بازاریابی، ارسال اس ام اس تبلیغاتی به انبوهی از مخاطبان از طریق بستری نرم افزاری بنام پنل اس ام اس است. با استفاده از پنل پیامکی و قابلیت ارسال پیامک انبوه می توان برنامه های ارسال پیامک ها را در زمان های خاص و یا روزانه به صورت هدفمند برنامه ریزی کرد.

به طور خاص هدف ارسال تعداد زیادی پیامک به تلفن های همراه یک گروه از پیش تعیین شده از گیرنده ها است. امروزه خدمات پیام رسانی اس ام اس اس از برنامه به فرد پیشرفت کرده اند که شامل ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به همراه ارسال پیامک های تکی(مانند گذرواژه های یک بار مصرف و اطلاعیه های تحویل) ، پیامک های تعاملی (مانند خدمات پیام رسانی گروهی) و خدمات شماره ورودی (از جمله به عنوان کارزارهای بازاریابی موبایل ، رأی دادن یا خطوط اطلاعات) است.

مشخصه مهم اس ام اس انبوه این است که مشاغل و سازمانها می توانند از یک یا چند راه حل برای ارسال و دریافت پیام کوتاه استفاده کنند ؛ یک برنامه تلفن همراه ، یک برنامه نرم افزاری ، یک رابط وب یا یک ای پی آی اس ام اس با وب سایت یا سیستم خود ادغام کنید. این راه حل های ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه با دروازه پیام کوتاه ارائه دهنده خدمات برای اطمینان از ارسال پیام به شماره تلفن های همراه در هر نقطه از جهان است. استفاده از پیامک انبوه بطور مداوم با شناسایی نیازهای تجاری جدید یا منافع عمومی در حال تحول است.از مشاغل در مقیاس بزرگ گرفته تا شرکت های کوچک ، گروه های جامعه تا مؤسسات آموزشی ، ارسال اس ام اس انبوه یک راه حل مقرون به صرفه برای مدیریت ارتباط با گروه های تماس کوچک یا بزرگ است.

نحوه ارسال پیامک انبوه یا چگونه پیامک انبوه بفرستم، برای اینکار لازم است جهت ارسال و دریافت پیام کوتاه به صورت انبوه ، نرم افزاری موردنیاز است. این نرم افزار می تواند تحت وب به صورت آنلاین داخل یک وب سایت باشد که کاربر با داشتن یک حساب کاربری از آن استفاده کند یا یک نرم افزار تحت سیستم عامل باشد که در هر صورت نیازمند اتصال به اینترنت است. نام این نرم افزارهای تحت وب برای ارسال پیامک و دریافت آن، پنل اس ام اس است. این بستر نرم افزاری به کاربران امکان می دهد در داخل سایت تعداد زیادی شماره تلفن همراه ذخیره کنند و این شماره های تلفن را می توان به روش های مختلف جهت ارسال پیامک انبوه مدیریت کرد. اکثر سامانه های پیامکی اجازه آپلود لیست شماره های تلفن همراه را با استفاده از یک فایل متنی یا فایل CSV می دهند.

قبل از شروع ارسال پیامک انبوه، یادآوری این نکته ضروری است که شما باید مقررات خاص کشور و کشور مورد نظر خود را هنگام ارسال مدنظر قرار دهید.