سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجیتال مارکتینگ ایران

آیا SEO بازاریابی محتوا است؟

به نظر می رسد بازاریابی محتوا و سئو ارتباط نزدیکی دارند اما اغلب در سیلوهای(silos) مختلف قرار داده شده اند. استدلال مداوم وجود دارد مبنی بر اینکه بازاریابی باید در یک رشته دیگری انجام شود ، یا اینکه ازاریابی محتوا موجب مرگ سئو SEO شده است، یا اینکه آنها به نوعی با همان بودجه رقابت می کنند. آنها نباید به عنوان رقبا بلکه به عنوان متحدین با یک هدف مشترک در نظر گرفته شوند که سرنخ های بیشتری را به قیف های فروش منجر کند.

هر جریان با طرفداری از یک نوع محتوا آغاز می‌شود ، یک پست وبلاگ ، یک infographic یا یک ویدیو یوتیوب که مفید و آموزنده است و برای مخاطب ویژه از طریق کلمات کلیدی موتور جستجو هدف قرار می‌گیرد . هر دو از کیفیت این محتوا به عنوان یک معیار کلیدی در موفقیت تلاش‌هایشان استفاده می‌کنند و مقادیر زیادی از منابع را سرمایه‌گذاری خواهند کرد تا اطمینان حاصل شود که هر قطعه تولید شده بهترین است که نمی‌تواند باشد .
اما این تفاوت‌ها کدامند و چگونه هر رشته از مهارت‌های مختلف خود برای سود کلی برندها و شرکت‌هایی که برای آن کار می‌کنند استفاده می‌کنند ؟ بیایید با تعریف هر یک از قسمت‌های این پازل شروع کنیم .

بازاریابی محتوی چیست ؟
بازاریابی محتوا به دنبال ایجاد محتوای اطلاعاتی ، جالب ، و تفکر است . این کار ممکن است با استفاده از انواع رسانه‌های مختلف مانند بلاگ ها ، ویدیوها ، webinars ، پادکست‌ها و infographics انجام شود . در اکثر موارد ، این محتوا در سراسر وب با استفاده از مجموعه‌ای از platforms مثل :
- سایت‌های ارتباط جمعی
- وب سایت‌ها

- صفحات فرود PPC یا تبلیغاتPPC

بازاریابی محتوا به دنبال برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و فعلی در هر یک و ، اگر نگوییم همه آن ، از آن کانال‌های رسانه است . این روش به طور کلی یک رویکرد فروش " نرم‌تر " نسبت به بازاریابی سنتی دارد و به دنبال جذب و ایجاد مخاطب است که با کیفیت بالا ، به طور روزانه محتوای مربوطه را که ایجاد می‌کنند ، ارج می‌نهد .
یک رویکرد استراتژیک برای یک استراتژی بازاریابی محتوی واقعی وجود دارد . Creators برنامه‌ای در ذهن مخاطب خواهد داشت که آن‌ها می‌خواهند بسازند ، نوع محتوایی که با آن مخاطب خواهد بود و چگونه آن‌ها را هدف قرار دهد . یک رویکرد shotgun برای ایجاد محتوا به منظور محتوا ، برند را با مقدار زیادی از محتوا رها می‌کند که مشتریانی که می‌خواهند برنده شوند را هدف قرار نمی‌دهند .

چرا مهم است ؟
در حالی که یک رویکرد فروش ملایم‌تر نسبت به دیگر کانال‌های بازاریابی مستقیم دیگر ، بازاریابی محتوی با این حال بخش مهمی از آمیخته بازاریابی شما را سپری می‌کند . بازاریابی محتوا :
بازدید از وب سایت درایو :
محتوای کیفیت بازدیدهای وب سایت بیشتری را به خود جلب می‌کند . وب سایت شما که تمام محتویات شما را به مرکز ارتباطی اصلی آنلاین شما باز می‌گرداند ، به این معنی است که این وب سایت‌ها از بازدید شما بازدید خواهند کرد . وقتی با محصول و تبلیغات وب سایت خود روبرو می‌شوید ، فروش " نرم " محتوای شما کمی بیشتر می‌شود .
مقادیر برند Showcases :
به مشتریان درباره آنچه که شرکت شما در مورد آن است ارائه دهید ، و چه چیزی در انتظار آن هستید ، و چه هزینه‌ها و حتی توصیه‌هایی در مورد این که چگونه از محصولات خود بیش‌ترین استفاده را بکنید ، چیست .
به عنوان یک رهبر فکری مفید ، برند خود را تهیه کنید :
قبل از اینکه یک مشتری حتی یک خرید را در نظر بگیرد ، آن‌ها با محتوای اطلاعاتی ، قابل‌اعتماد و دقیق روبرو هستند که حوزه منافع آن‌ها را مورد خطاب قرار می‌دهد و لینک در ذهن آن‌ها بین محتوای برند شما و تخصص درک شده شما ایجاد می‌شود .
باید با SEO مرتبط شود:
محتوای عالی قدرت niche را افزایش می‌دهد و می‌تواند تلاش‌های SEO را افزایش دهد ( ما بعدا ً این کار را ادامه خواهیم داد ) .
افزایش آگاهی و وفاداری به برند :
nurtures در تمام مراحل چرخه خرید - آگاهی ، بررسی ، خرید و پیشرفت در حال پیشرفت .