سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجیتال مارکتینگ ایران

صفحه اول گوگل و مزایای آن

شما به عنوان کسی که در سرچ گوگل به دنبال موضوع خاصی هستید ، تا چه اندازه به صفحه های پیشنهادی گوگل مراجعه می کنید ؟ به نظر پاسخ واضح باشد و تقریبا برای همه ی ما هم یکسان است . دیده شدن سایت در صفحه ی اول گوگل باید جزوه اهداف اولیه و اساسی شما باشد . به این مثال توجه کنید . شما به عنوان کسی که به دنبال خرید محصولی هستید در موتور جست و جوی گوگل نام محصول مورد نظرتان را سرچ می کنید و به این طریق تعداد زیادی پیشنهاد سایت در صفحه ی اول گوگل نمایش داده می شود . شما معمولا اولین سایت را باز می کنید و باقی سایت های پیشنهادی را برای مقایسه باز می کنید و این عمل نهایت تا صفحه ی دوم بینجامد . پس اینکه سایت شما و نام برند یا شرکتتون در صفحه ی اول نمایش گوگل باشد تعیین کنندست .

خوب با همه این چیزهایی که گفتیم نهایتا می‌خواهیم بگوییم که بالاتر دیده شدن در نتایج جستجوی گوگل می‌تواند به افزایش اعتبار برند شما کمک کند .

این امر تنها زمانی موثر واقع می شود که بتوانید سئو سایت خودتان را هدفمند به کار بگیرید  و از مزایای تبلیغات گوگل به نحو درست استفاده کنید . به عبارتی برای قرار گرفتن لینک در صفحه اول گوگل ، باید سایت شما براساس موتورهای جستجو بهینه شود. گوگل در چند سال الگوریتم های متعددی را معرفی کرده است که مطابق بودن با هر الگوریتم به شما کمک می کند به راحتی و در سریع ترین زمان رتبه سایت خود را افزایش داده و بعد از مدتی درصفحه اول گوگل قرار بگیرید. البته باز هم تاکید می کنیم که این مساله به نوع انتخاب کلمه کلیدی شما بستگی دارد . به کارگیری سئو باعث می شود تا هزینه ها تحت کنترل شما باشد و ترافیکی که از سمت گوگل به سایت شما می آید ارزشمندتر است و باعث می­شود بازدیدکنندگان زمان بیشتری را در سایت شما بمانند و صفحات بییشتری از سایت شما را بررسی کنند و احتمال خرید مستقیم هم افزایش پیدا می‌کند .

این نکته را مورد توجه خودتان قرار دهید که شرکت ها و بیزینس های سراسر دنیا سالانه مبالغ گزاف و بالایی را برای سئو و دیده شدن در صفحه ی اولیه گوگل خرج می کنند چرا که تمام اساس کسب و کار آنها با توجه به عصر ارتباطات و بالاگرفتن خرید و فروش تحت بستر وب پایه ریزی می شود . امروزه شما به راحتی قادر خواهید بود کالای مد نظرتان را از قاره ای دیگر خریداری کنید . پس توجه داشته باشید که هزینه ای که برای سئو سایت می کنید دور ریختن مالیات و پول نیست در واقع شما به این طریق روی کسب و کار خودتان سرمایه گذاری می کنید .