سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجیتال مارکتینگ ایران

آموزش کار با پنل اس ام اس برای گسترش بیزینس

    نظر

هرچه برند های بیشتری به دنبال هدف قرار دادن مشتریان در حال حرکت هستند ، پیامک به طور فزاینده ای تبدیل به یک بازاریابی مؤثر در چند کانال می شود. با این حال ، آژانس های بازاریابی دیجیتالی پیام کوتاه را به عنوان یک پیشنهاد اصلی در نظر می گیرند.

برای به کارگیری پیام کوتاه باید کار با پنل اس ام اس را هم بلد باشید . 

آموزش کار با پنل اس ام اس چگونه است ؟

پیامک یکی از فوری ترین کانال های موجود است. با میزان خواندن 97? در مدت زمان تحویل 15 دقیقه ، می توانید اطمینان حاصل کنید که پیام های مهم تقریباً فوراً خوانده می شوند. 45? قابل توجه از فعالیتهای پیامکی ، یک ROI موفق ایجاد می کنند و در هنگام ترکیب با سایر کانالهای محبوب مانند ایمیل و رسانه های اجتماعی ، به بیش از 50? می رسد.

به مشتریان خود اجازه دهید با اضافه کردن کد کوتاه یا کلید واژه برای چاپ وثیقه ، تبلیغات و تابلوهای تبلیغاتی و همچنین رسانه های اجتماعی اولین اقدام را انجام دهند. این استراتژی بدان معنی است که مشتریان به زودی با کد و کلمه کلیدی یک برند آشنا می شوند و بنابراین به احتمال زیاد در تعامل و پاسخ قرار می گیرند.

این مهم است که همه کانالها در کنار هم در بازاریابی خوب کار کنند و پیامک نیز از این قاعده مستثنا نیست. پیامک یک کانال مستقل عالی است ، با این وجود توانایی تقویت و پشتیبانی سایر رسانه های بازاریابی ، مانند رسانه های اجتماعی و ایمیل را نیز دارد.

علاوه بر این که به خودی خود عالی است ، پیامک همچنین می تواند برای تقویت و پشتیبانی سایر رسانه های محبوب در بین مصرف کنندگان ، از جمله رسانه های اجتماعی و ایمیل فعالیت کند.

به عنوان مثال ، آنها می توانند برای یادآوری مشتری برای خواندن ایمیلی که ساعت ها یا حتی روزهای قبل از آن توسط یک مارک ارسال شده است ، استفاده کنند. یک پیام کوتاه پیگیری سؤالی که "آیا ایمیل ما را خوانده اید؟" می تواند به افزایش نرخ باز ایمیل 20? - 30? کمک کند.

بازاریابی پیامکی به عمل ارسال تبلیغات از طریق پیامک گفته می شود.

در درجه اول ، بازاریابی پیام کوتاه ابزاری است که شما برای ارتباط با پیشنهادات و سایر اطلاعات به مشتریان موجود که به شما اجازه ارسال پیامک به آنها را داده اید ، استفاده می کنند.

یکی از بزرگترین چالش های بازاریابی امروز ، گرفتن محصول یا خدمات شما در مقابل مخاطب هدف شما است. اطلاعات اضافه بار صندوق ورودی های ما پر از سرریز است و تبلیغات آنقدر در حساب های رسانه های اجتماعی ما متداول است که به سختی متوجه آنها می شویم. اینجاست که بازاریابی پیامکی مزیت خود را پیدا می کند.

بازاریابی پیامکی می تواند منجر به جوایز بزرگی شود ، از جمله آن مشارکت بهتر ، افزایش تبدیل و فروش بیشتر و درآمد بیشتر است.

از پیامک به عنوان راهی برای تقویت چگونگی تعامل برندتان با مشتریان در کل چرخه مشتری فکر کنید. کسب و کارها باید به خاطر داشته باشند که نوع محتویاتی را که ارسال می کنند متفاوت باشند - در حالی که ممکن است مشتریان به روزرسانی ها و اخبار مربوط به تحولات پیش رو در این برند را ارزشیابی کنند ، این اطلاعات به بهترین وجه از طریق ایمیل ارسال می شود که در صورت طولانی تر ، پیام های خلاقانه تر مناسب تر است.