سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجیتال مارکتینگ ایران

سامانه پیامکی | سامانه پیام کوتاه | سامانه ارسال پیامک

فناوری پیام کوتاه نه تنها برای مصرف کنندگان ، بلکه برای مشاغل نیز در تقویت دنیای تلفن همراه انقلابی بوده است. دقیقاً چگونه یک سامانه پیامکی صحیح را انتخاب می کند و چه معیارهایی را باید بررسی کند؟ این که آیا شما بیمه می فروشید یا می خواهید مشتریان خود را در مورد فروش جدید مطلع کنید ، بازاریابی پیامکی راهی عالی برای ارتباط با مشتریان است.

وقتی نوبت به انتخاب سامانه پیامکی صحیح می رسد ، یک سری عواملی وجود دارد که کسب و کارها باید آنها را در نظر بگیرند. در اینجا مهمترین معیارها آورده شده است. هزینه خدمات یکی از مهمترین جنبه های انتخاب سامانه پیام کوتاه هزینه است. با طراحی ، فناوری پیام کوتاه یک روش ارزان و آسان برای ارسال پیام است ، به این معنی که قیمت گذاری عمده نیز باید این مسئله را منعکس کند. سامانه پیام کوتاه ها، مانند hamkaransms.com ، در مورد هزینه های تأمین سرویس پیام کوتاه آزاد هستند.

هنگام مراجعه به سامانه پیامکی مختلف ، حتماً به همان تعداد سال بپرسید در مورد قیمت گذاری که ممکن است. این موارد باید شامل آگاهی از هزینه های بهره برداری ، قیمت انبوه و قیمت هر پیام کوتاه نیز باشد. میزان تحویل و گزاف گویی پیام ها سیستم های ارتباطی انبوه به سرعت و تحویل پیام های خود متکی هستند. بسته به اینکه چند پیام کوتاه باید ارسال شود ، برخی خدمات ممکن است از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد. در این مدت ، ممکن است پیام ها نیز گزاف گویی کنند یا به گیرنده تحویل داده نشوند. این بهینه نیست و خدماتی را نشان می دهد که به جای استفاده صحیح از بودجه بازاریابی پیامکی شما ، هدر می دهد. 

سامانه ارسال پیامک شما باید آماری از مدت زمان طولانی شدن سیستم آنها و همچنین تعداد پیام تحویل داده شود. به کدام مناطق تحویل می دهند؟ سامانه ارسال پیامک شما نباید خدمات را فقط به کشور خود محدود کند. به هر حال ، در ایالات و کشورهای مختلف نیز فرصتهای تجاری زیادی وجود دارد. سامانه اس ام اس باید توانایی ارسال پیام کوتاه به طیف وسیعی از کشورها را داشته باشد. به عنوان مثال ، مانند hamkaransms.com به مشاغل اجازه می دهد تا در هر جای دنیا — با بیش از 240 کشور در بیش از 1000 شبکه تلفن همراه — با مشتریان خود تعامل و ارتباط برقرار کنند.

Analytics یکی از ویژگی های ضروری هر سیستم تحویل محتوا ، امکان نمایش تجزیه و تحلیل دقیق در سرویس است. اطلاعات ، از جمله زمان ارسال پیام ، تعداد ناموفق ، تعداد باز شده و تعداد مشتریانی که به پیام پاسخ داده اند ، کلیه اطلاعات مهم هستند. اینها همه معیارهای لازم است که می خواهید در یک سیستم پیام رسان انبوه داشته باشید. با این کار می توانید پیام های خود را متناسب با آن برنامه ریزی و متناسب کنید ، از جمله اینکه بدانید یک پیشنهاد یا اعلامیه خاص با بازار شما بهتر عمل می کند.

سامانه ارسال پیامک کدام API ها را ارائه می دهد؟ رابط های برنامه نویسی برنامه (API) مجموعه ای از ابزارها و پروتکل ها هستند که به دو سیستم اجازه می دهد تا با یکدیگر "صحبت" کنند. این سیستم را قادر می سازد تا از ویژگی های سیستم دیگر استفاده کند ، اطلاعات ارسال کند یا داده دریافت کند. وقتی به دنبال سامانه اس ام اس انبوه هستید ، آنها باید مجموعه کاملی از API های کاربردی و مستند داشته باشند. این شرکت همچنین باید پشتیبانی کاملی از API ها و توانایی ادغام آنها در سیستم های موجود ، حتی سیستم عامل های منبع باز داشته باشد. به هر حال ، انتخاب یک سامانه پیامکی بسیار آسان تر از این است که شرکت خود را فقط به همین منظور به سیستم کاملاً جدید CRM منتقل کنید.