سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجیتال مارکتینگ ایران

مزایای پنل اس ام اس املاک برای بنگاه های املاک

اگر فکر می کنید که می توانید در صنعت املاک و مستغلات بدون پنل اس ام اس املاک کنار بیایید، ممکن است بخواهید در این مورد تجدید نظر کنید. حتی اگر برخی از افراد مکالمات تلفنی کلاسیک را ترجیح می دهند، پیامک می تواند به شما کمک کند نه تنها ارتباطات مشتری را بهبود ببخشید بلکه برتری بیشتری نسبت به رقبا نیز داشته باشید:

  • 48% از افراد هرگز تلفن خود را خاموش نمی کنند.
  • 65% از خریداران خانه می خواهند از طریق پیام کوتاه اطلاعات ملک را بدست آورند.
  • 78% از مردم می گویند پیام کوتاه بهترین راه برای دسترسی به آنها برای خدمات مهم و به روزرسانی های خرید است.
  • 76 درصد از صنعت املاک و مستغلات از قبل برای برقراری ارتباط با مشتری از پیامک استفاده می کنند.

اگر پیام های پیامکی را به مشاغل املاک و مستغلات خود اضافه می کنید، شماره ها در کنار شما هستند. برای کمک به شما در اجرای مستقیم پیامک های املاک و مستغلات، آنچه در اینجا باید با چند الگو انجام دهید تا اولین تعاملات متنی شما شکل گیرد، در اینجا آمده است.

بهترین شیوه های پیام کوتاه املاک و مستغلات

راحتی یکی از بزرگترین مزایای پیام کوتاه است. سریع است آسان است. و اینکه شخصی است. هنگامی که از طریق متن ارتباط برقرار می کنید، برای جلوگیری از به خطر انداختن راحتی کار، این دستورالعمل های ساده را دنبال کنید:

1. بر ارتباط روشن تمرکز کنید

پیام های متنی شما زمان هوشمند سازی نیست. آن را برای مکالمات رو در رو خود ذخیره کنید. بلافاصله روشن کنید که هدف پیام شما چیست (از کلماتی مانند "هشدار" ، "به روزرسانی" و "تأیید" در اوایل پیام استفاده کنید تا هدف را فوراً اعلام کنید) و اطلاعات را بدون هیچ گونه زائده گیج کننده ارائه دهید.

2. کوتاه نگه دارید

اگر از اولین روش خوب پیروی می کنید، این مسئله نباید مسئله ای باشد. اما از پیام کوتاه بسیار طولانی خودداری کنید. پیام های کوتاه محدود به 160 حرف است. پیامهای طولانی تر به چندین پیام تقسیم می شوند که با این کار تلفن مشتری شما منفجر می شود. همه آنچه را که باید بگویید با کمتر از 160 کاراکتر بگویید.

3. پیام های خود را شخصی کنید

از نام، مکان یا علایق گیرنده استفاده کنید (اگر آنها را می شناسید) برای گرم و شخصی نگه داشتن پیام های خود، حتی اگر کوتاه و مهم باشند. شخصی سازی پیام ها همچنین به شما کمک می کند از ارسال پیام های بی ربط که باعث می شود گیرندگان متن های شما را نادیده بگیرند، جلوگیری کنید. این نکات را صرف نظر از هدف در همه پیامک های خود دنبال کنید.

مزایای پنل اس ام اس املاک برای عوامل املاک و مستغلات

استفاده از قدرت پنل اس ام اس املاک برای بازاریابی متنی بنگاه های معاملات ملکی مزایای بسیاری را به همراه دارد. این یک روش بازاریابی عالی برای کمک به افزایش نتایج کسب و کار شما است.

  • امکان تنظیم متن های خودکار وجود دارد که لیست خاصیت ها را ارسال می کند.
  • مقرون به صرفه است و به طور کلی هزینه کمتری نسبت به سایر اشکال بازاریابی ، مانند پست مستقیم دارد. معمولاً به ازای ارسال پیام از شما هزینه کسر می شود ، بدین معنی که می توانید به راحتی بودجه بازاریابی خود را برنامه ریزی کنید.
  • شما بر اساس لیست قیمت ها ، تنظیمات برگزیده یا تعداد سرویس های بهداشتی و اتاق خواب ، توانایی ارسال پیام های سفارشی را دارید.
  • تقسیم بندی در لیست پیام کوتاه و تجزیه و تحلیل ، نیازهای خریدار را نشان می دهد
  • این به مراتب شخصی تر به تلاش های بازاریابی شما منجر می شود
  • برای مردم آسان است که ایمیل های شما را در دریای پیام های دیگری که در صندوق ورودی خود دریافت می کنند از دست دهند. افراد به این تعداد پیامک دریافت نمی کنند و بنابراین حداقل پیام کوتاه شما را می بینند. در حقیقت ، 82% پیام های متنی در عرض پنج دقیقه خوانده می شوند.
  • شما می توانید مستقیماً از طریق دستگاه خود به تبلیغات گسترده بپردازید.

اگر این بهترین روش ها و استفاده های ایده آل برای پیام کوتاه املاک و مستغلات را دنبال کنید، با تلاش بسیار کم می توانید مشتریان بالقوه بیشتری را درگیر کنید. همچنین با کمک به افراد در مراحل اولیه چرخه خرید ، شتاب فروش خودکار را به بیشتر کنید. اکنون وقت آن است که استفاده از پیامک را در مشاغل املاک و مستغلات خود شروع کنید. اولین قدم انتخاب پنل پیامکی املاک است.