سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجیتال مارکتینگ ایران

خرید سامانه پیامکی؛ تسهیل کننده بازاریابی پیامکی انبوه

    نظر

تخمین زده می شود که در حال حاضر تعداد تلفن های همراه بیشتر از مردم جهان است، درنتیجه موبایل را به همه گیرترین وسیله برای برقراری ارتباط با دیگران تبدیل کرده است. از سوی دیگر فناوری در سال های اخیر پیشرفت کرده و تعداد دارندگان تلفن های هوشمند افزایش یافته است، پیام کوتاه یک کانال پیام رسانی است که بین همه تلفن ها مشترک است.

آمار بازاریابی پیامکی انبوه گواه آن است که پیامک هنوزهم، چشمگیرترین معیارهای عملکرد را در مقایسه با سایر کانال های بازاریابی دیجیتال حفظ کرده، از جمله: نرخ باز شدن 98? توسط کاربران، 90? پیامک ها در عرض 3 دقیقه خوانده می شوند، نرخ باز شدن پیامک تقریباً 5 برابر بیشتر از ایمیل است، به طور متوسط، گیرندگان در عرض 90 ثانیه به اس ام اس پاسخ می دهند.

خرید سامانه پیامکی چگونه بازاریابی پیامکی انبوه را تسهیل می کند؟

بازاریابی پیامکی انبوه یک کانال بازاریابی موبایل دیجیتال است که این امکان را به یک شرکت یا برند می دهد تا با خرید سامانه پیامکی از آن برای ارسال پیامک 160 حرفی به پایگاه داده مخاطبان خود و یا به انبوهی از افراد یک منطقه، شهر و استان استفاده کند. این اجازه به برند داده می شود تا با استفاده از پنل اس ام اس در عرض چند ثانیه به صورت هدفمند به تعداد زیادی از افراد پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی ارسال کند.

امکان ارسال سریع و دریافت آنی پیام توسط مخاطب است که باعث می شود پیام کوتاه به یک کانال پیام رسانی تبدیل شود که علی رغم پیشرفته بودن فناوری تلفن همراه و قابلیت های آن همچنان مورد توجه بازاریاب ها قرار گیرد.

چرا باید از بازاریابی پیامکی استفاده کرد؟

پیام کوتاه وقتی توسط خودش استفاده شود یا به عنوان بخشی از یک استراتژی بازاریابی گسترده باشد، بسیار قدرتمند است، برخی از جنبه های زیر به وضوح پتانسیل آن را نشان می دهد:

– با مردم سراسر دنیا دسترسی دارید: بازاریابی پیامکی این فرصت را فراهم می کند تا با کمترین هزینه به مخاطبان خود در سراسر جهان دسترسی پیدا کرده و با آنهاتعامل برقرار کنید.

– در عرض چند ثانیه تعامل برقرار کنید: پیام شما در عرض چند ثانیه تحویل داده می شود و توسط کاربران در همان زمان خوانده و پردازش می شود. برخلاف کانال های دیگر، اطمینان دارید که پیامک های شما در یک صندوق ورودی گم نمی شوند.

– مناسب برای مشاغل در هر اندازه: از آن می توان برای مشاغل مختلف استفاده کرد، از بانک ها و شرکت های مسافرتی گرفته تا کسب و کارهای کوچک محلی که یادآوری خدمات را به پایگاه داده خود ارسال می کنند.

– تحویل کامل: هنگام ارسال از طریق کانال های دیگر ممکن است پیام های شما تحویل داده نشود و یا اسپم شود. با این حال، حتی اگر تلفن همراه خارج از محدوده باشد، پیامک همچنان تحویل داده می شود و پس از روشن شدن گوشی، توسط کاربر خوانده می شود.

– بهترین گزینه هنگام تلفیق با کانال های دیگر می باشد: بازاریابی پیامکی هنگامی که با کانال های دیگر به ویژه بازاریابی از طریق ایمیل تلفیق می شود قدرتمندترین است. همه ما می دانیم که از دست رفتن ایمیل در صندوق ورودی شخص آسان است، با استفاده از پیام کوتاه می توانید به گیرنده های خود پیام دهید که ایمیل مهمی در انتظار آنهاست یا اینکه پیام ایمیلی خود را به صورت پیامک تکرار کنید.

به یاد داشته باشید که هنگام تماس با گیرنده های خود، باید اطمینان حاصل کنید که مخاطبین شما به طور کامل انتخاب شده اند تا با شما ارتباط برقرار کنند.

بهترین پنل پیامکی را برای بازاریابی انتخاب کنید

در عصر تلفن های هوشمند، توانایی ارسال و دریافت هر نوع متنی را دارند که آن را مسلما می دانیم. اما چندی پیش ارسال پیام کوتاه چندان ساده نبود و برنامه های تلفن همراه تعداد ارسال ماهانه شما را محدود کرده بودند. اما با رشد قابل توجه اینترنت، بازیکنی جدید در این بازی ظاهر شد: پنل اس ام اس یا همان پنل پیامکی. سامانه های پیامکی را که زمانی فقط برای برقراری ارتباط با دوستان نزدیک و خانواده مورد استفاده قرار می گرفت. در حال حاضر به عنوان ابزاری برای ارتباط سازمان ها با مردم تبدیل شده است. و بهترین قسمت؟ تمام آنچه برای ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس نیاز دارید، اتصال به اینترنت است.

سامانه هایی مانند همکاران اس ام اس با روشی جدید و مبتنی بر اینترنت برای ارسال هدفمند اس ام اس انبوه بر اساس شهر، کدپستی، مشاغل و اصناف طراحی شده اند. پنل پیامکی همکاران اس ام اس به شما آموزش می دهد چطور پیامک تبلیغاتی بفرستید و بدلیل رابط مستقیم اپراتور پیامکی بودن قابلیت ارائه پنل اس ام اس را نیز دارد. همکاران اس ام اس اولین ارائه دهنده پنل پیامکی رایگان، بزرگترین ارائه دهنده سامانه پیامکی با قابلیت ارسال به بلک لیست و پنل اس ام اسی ارزان برای ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی است.

چه کسی از بازاریابی پیامکی انبوه استفاده می کند؟

زیبایی بازاریابی پیامکی این است که هر کسب ‌وکار، بدون توجه به اندازه یا بودجه، می‌تواند با خرید سامانه پیامکی از آن استفاده کند. با وجود گزینه‌هایی برای ارسال از طریق یک پنل اس ام اس، از طریق پست الکترونیکی به پنل پیامکی و یا با استفاده از API های یکپارچه ، کسب و کارها می‌توانند به توجه به نیازهای بازاریابی خود ارسال های انبوه خود را انجام دهند . اس ام اس انبوه به عنوان ابزار کلیدی در بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی تجاری با سرعت به رشد خود ادامه می‌دهد.