سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجیتال مارکتینگ ایران

آیا ایمیل مارکتینگ برای من خوب است ؟

 

آیا ایمیل مارکتینگ کار می کنه ؟ در مقاله گذشته درباره ایمیل مارکتینگ صحبت کردیم و گفتیم ایمیل مارکتینگ یکی از زیر شاخه های دیجیتال مارکتینگ است که می تواند در ایجاد ار تباط دوسویه بین مشتری و فروشنده نقش ایفا کند .

در اینجا میخواهیم مباحث دیگری درباره ی ایمیل مارکتینگ باز کنیم !   

قبل از اینکه روشن کنم که ایمیل مارکتینگ کار می کنه یا نه ، یا آنکه موفقیت ایمیل مارکتینگ تا چه اندازه است ، بزارید که بگم ایمیل مارکتینگ یک راه به صرفه برای برای اینکه صدای محصولات و سرویس های شما را به  گوش مشتریانتان برساند است .

ایمیل مارکتینگ میتونه یه راه عالی برای افزایش فروش محصولات شما باشه به ویژه برای استارتاپ ها و بیزنس های کوچک . و تنها با یک قیمت معقول به مشتریان زیاد میتوانید دست پیدا کنید . بیشتر شبیه  در زدن و گفتن : " سلام ، من تعدادی سرویس قشنگ برای شما دارم !" است .

در خیلی از موارد مردم ممکن است که محصولات شما را نخرند . اما بعد از پایان این رویکرد شما بالاترین میزان فروش را در مدت زمانی کوتاه خواهید داشت .

پس حالا می توان گفت که ایمیل مارکتینگ خیلی عالی کار می کنه .

ایمیل مارکتینگ چگونه برای برای محصول و استارتاپ من کار می کنه ؟

اکنون ، ممکن است این سوال برای شما پیش آید که آیا ایمیل مارکتینگ برای محصول یا شرکت من کار می کنه یا نه ! این کاملا بستگی به ماهیت محصولی که شما عرضه می کنید دارد .

اولین سوال این است که آیا استفاده کننده های محصول شما از ایمیل برای ارتباط استفاده می کنند یا خیر ؟ اگر جوابتان خیر است ، ایمیل مارکتینگ روش خوبی برای معرفی و جذب مخاطب یا مشتری نسیت . بهتر به فکر راه های دیگری باشید !

اما اگر جوابتان بله است ، قطعا از ایمیل مارکتینگ استفاده کید .